zondag 27 februari 2011

Kostuums uit-, over, in stijl van films



Ik heb verschillende kostuums gemaakt. Een aantal zijn reeds vernieuwd of bijgewerkt. Maar een paar zijn gebleven wat ze waren.


Ik heb altijd een zeer eigen stijl gehad en dat is nadat ik lid geworden was van de site the Hunters Lair verder uitgewerkt. Aldaar heb ik ook een niche gevonden waar ik mijn eigen werk kan laten zien en eveneens kan aanbieden. Ik zal hier een aantal van mijn kostuums laten zien. En om voor geintereseerden ruimte te geven waar ze meer vinden dan verwacht. Ik maak namelijk ook movieprops.

Ik denk dat de 1e wel herkend wordt. Dit is een van de zeldzaamste Star Wars outfits.
Op de blog die hieraan gelinked wordt staat nog meer.
blog Star wars kostuums
(werk in uitvoering)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten